تورقشم و کیش

تورقشم و کیش

تورقشم و کیش

تورقشم و کیش

هتل های کیش

هتل ترنج کیش

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش هتل ترنج می باشد.این هتل بسیار گران می باشد و مناسب گردشگران تور کیشکه هزینه هتل برایشان مهم است مناسب نمی باشد.این هتل بصورت کلی دارای 2 فاز می باشد.فاز اول که هتل بروی آب و فاز دوم هتل هایتور کیش هتل مارینا نوروز 97 طبقاتی می باشد.گردشگران تور کیش می توانند از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل که بصورت رایگان می باشد بهره مند شوند.طراحیتور کیش هتل مارینا بهار 97 و دیزاین اتاق های هتل ترنج فضایی دلنشین آرامی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان آورده است.این هتل ساحلی شامل 100 سوئیت بسیار آرام و لوکس می باشد.

این هتل شامل رستوران های تاج خورشید جهت صبحانه و تور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97کافه گلف برای غذاهای فرنگی و رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است که گردشگران تور کیش می توانند لحظات به یاد ماندنی را کنار عزیزانشان تجربه نمایند.

امکانات هتل ترنج کیش: صبحانه بوفه،ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIPو اینترنت, تور کیش هتل مارینا دی 96والیبال ساحلی،سالن,سالن بدنسازی,اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا

هتل ترنج کیش

 


هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو یکی از هتل های چهار ستاره جزیره کیش است که در میدان امیرکبیر و تور کیش هتل مارینا بهار 97بلوار دریا قرار دارد. این هتل دارای ساختمانی استوانه شکل با پنج طبقه است که دارای 200 اتاق می باشد. هم چنین به غیر از ساختمان اصلی هتل واحدهای اقامتی تور کیش هتل مارینا فروردین 97ویلایی نیز برای اقامت وجود دارند. هتل در زمینی به مساحت 27000 متر مربع قرار گرفته است و در اطراف آن فضای سبز بسیار زیبا و دریاچه مصنوعی محیط دل انگیزی را ایجاد کرده اند. وجود دو سالن آمفی تئاتر، تور کیش هتل مارینا نوروز 97سالن نشست های تجاری و سالن اجتماعات در هتل فلامینگو این هتل را برای سفرهای کاری نیز مناسب تور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97ساخته است. رستوران هتل فلامینگو با ظرفیت 180 نفر انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. دیگر امکانات هتل فلامینگو شامل کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور، اینترنت، تاکسی تور کیش هتل مارینا زمستان 96سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش 

هتل فلامینگو کیش


هتل صدف کیش

هتل صدف کیش یکی از لوکس ترین و زیباترین هتل های کیش می باشد.تور کیش هتل مارینا زمستان 96این هتل جز یکی از هتل های  5ستاره کیش می باشد. این هتل دارای ۵۴ اتاق است و از ویژگی های منحصر به فرد آن دارا بودن رستوران کوه نور به عنوان زیباترین تور کیش هتل مارینا فروردین 97رستوران جزیره و رستوران کولیزه به عنوان تنها رستوران ایتالیایی جزیره کیش است.

امکانات هتل صدفتور کیش هتل مارینا اسفند 96 کیش:

  • استخر، سونا و جکوزی
  • رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران تور کیش هتل مارینا نوروز 97چینى دورین
  • کافی شاپ
  • مینی بار
  • کافی نت، اینترنت بی سیم
  • آرایشگاه زنانه
  • میز بیلیارد و فوتبال دستی
  • سالن بدنسازی
  • ماهواره
  • سالن اجتماعات
  • پارک کودکان
  • کانتر رزرواسیون تور کیش هتل مارینا دی 96گردشگری
  • ترانسفر فرودگاهی 

هتل صدف کیش آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش می باشد.با تور کیش همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا و مجلل لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل صدف کیش


هتل ایران کیش

هتل ایران یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های جزیره است که در تور کیش هتل مارینا زمستان 96میدان امیرکبیر قرار گرفته است. این هتل با موقعیت منحصر به فرد در کنار مراکز خرید و مراکز تفریحی جزیره قرار گرفته است. هتل دارای 121 اتاق از انواع دو تختهتور کیش هتل مارینا اسفند 96 ، سه تخته و سوئیت می باشد که برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات صبحانه، یخچال، مبلمان، چای ساز، اینترنت و بالکن می باشند. رستوران هتل در طبقه همکف قرار گرفته است و انواع تور کیش هتل مارینا دی 96غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت برای شما سرو می کند. در مجموعه آبی هتل ایران استخر ، سونا، جکوزی و حوضچه آبسرد قرار دارند تور کیش هتل مارینا فروردین 97که می توانید برای تفریح از آن ها استفاده کنید. دیگر امکانات هتل شامل سالن بدنسازی،تور کیش هتل مارینا نوروز 97 آمفی تئاتر، سالن همایش، کافی شاپ، فضای سبز، مسیر دوچرخه سواری، ترانسفر تور کیش هتل مارینا بهمن 96فرودگاهی رایگان و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل ایران کیش 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش


هتل داریوش کیش

یکی از هتل های پنج ستاره و صاحب نام در کیش هتل داریوش می باشد. این هتل تور کیش هتل مارینا بهار 97با قرارگیری در نوار ساحلی موقعیت مکانی بسیار خوبی را از آن خود کرده است. معماری زیبا و شگفت انگیز هتل داریوش یادآور شکوه دوران هخامنشی و ایران باستان برای هر بیننده ای است. هتل تور کیش هتل مارینا اسفند 96در زمینی به مساحت بیش از 120000 متر مربع احداث شده است و دارای یک ساختمان اصلی، ویلاهای ساحلی و محوطه باغ می باشد. تعداد تور کیش هتل مارینا فروردین 97واحدهای اقامتی هتل داریوش 190 اتاق است که دارای منظره رو به دریا و یا رو به باغ هستند. رستوران های هتل داریوش آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش بوده و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در منوی خود جای داده اند. امکانات هتل داریوش به همین ها ختم نمی شود و امکانات دیگری مانند زمین تنیس، سالن ورزشی، بیلیارد، گیم نت، سالن بدنسازی، ماساژ، استخر، کافی شاپ، اجاره ماشین، تور کیش هتل مارینا بهمن 96اینترنت و ... به شما مهمانان گرامی این هتل ارائه داده می شود.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.