تورقشم و کیش

تورقشم و کیش

تورقشم و کیش

تورقشم و کیش

هتل های 5 ستاره کیش

هتل مارینا کیش

هتل مارینا پارک یکی از بهترین و بزرگترین هتل های جزیره کیش است تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97که در بلوار مرجان جزیره کیش و در کنار ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است. این هتل از سال 1390 در زمینی به مساحت بیش از 100000 متر مربع و با ساختمانی بسیار تور کیش هتل شایگان دی 96زیبا افتتاح شد. هتل مارینا دارای 190 اتاق و سوئیت است که برخی از آن ها دارای ویوی رو به دریا و برخی دیگر دارای ویوی رو به پارک هستند. در این واحدهای اقامتی امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، مبلمان، میزکار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام و لوازم بهداشتی وجود دارند. این هتل دارای دو رستوران است که یکی از آن ها در داخل ساختمان هتل تور کیش هتل شایگان بهمن 96و دیگری در محوطه پارک قرار گرفته است و شما مسافران تور کیش می توانید برای صرف غذا به دلخواه خود یکی را انتخابتور کیش هتل شایگان زمستان 96 نمایید. سالن اسپا و ماساژ هتل مارینا پارک مناسب ترین مکان برای رفع خستگی و ریلکس کردن است. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین تنیس، سالن همایش و کنفرانس، پارک آبی بادی، کافی شاپ، آرایشگاه، استخر، تور کیش هتل شایگان نوروز 97سونا، جکوزی، پارک بازی کودکان، اجاره ماشین و ...نرخ ویژه کیش هتل شایگاناشاره کرد.

هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش 

هتل مارینا کیش


هتل ارم کیش

یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که در بلوار خیام قرار دارد. این هتل در تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97زمینی به مساحت 43000 متر مربع قرار گرفته و در سال 1384 افتتاح شده است. هتل در سال 1396 بازسازی شده و یک فاز اقامتی جدید نیزتور کیش هتل شایگان اسفند 96 به آن افزوده شده است. ساختمان هتل در 7 طبقه ساخته شده است و دارای 247 واحد اقامتی است که دارای امکانات رفاهی روم سرویس، صبحانه، تور کیش هتل شایگان دی 96مینی بار، اینترنت، حمام و ... هستند. در طبقه بالایی هتل یک رستوران گردان قرار دارد که شما مسافران تور کیش می توانید غذای خود را با تماشای چشم انداز زیبایی از جزیره کیش میل نمایید. از دیگر امکانات هتل ارم می توان تور کیش هتل شایگان فروردین 97به سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، زمین تنیس، فضای سبز، کافی شاپ، زمین بازی کودکان، تاکسی سرویس، ترانسفر تور کیش هتل شایگان بهمن 96فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل ارم کیش 

هتل ارم کیش


هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد تور کیش هتل شایگان بهار 97که در زمینی به مساحت 27000 متر مربع در بلوار دریا جزیره قرار گرفته است. بیشتر مساحت این هتل را محوطه فضای سبز زیبای آن و دریاچه مصنوعی و آلاچیق تور کیش هتل شایگان از تبریزها تشکیل داده اند. هتل فلامینگ از سال 1376 فعالیت خود را برای پذیرایی از شما مهمانان تور کیش آغاز نموده است؛ این هتل دارای 200 اتاق و 555 تخت می باشد که اتاق ها از نوع دو تا چهار تخته تور کیش هتل شایگان بهمن 96هستند که دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلفن،‌حمام با دوش و سشوار و لوازم بهداشتی هستند. رستوران هتل فلامینگو در طبقه همکف قرار داشته و با ظرفیت 180 نفر ، در هر سه وعده غذایی تور کیش هتل شایگان فروردین 97اصلی آمادگی پذیرایی از شما مهمانان گرامی را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان سالن همایش، سالن کنفرانس، تور کیش هتل شایگان اسفند 96ترانسفر فرودگاهی، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشارهتور کیش هتل شایگان دی 96 کرد.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز یکی از هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیش است که در انتهای خیابان ابن تور کیش هتل شایگان اسفند 96سینا قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های ساحلی جزیره است که به صورت مجموعه واحدهای ویلایی در کنار آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفتهتور کیش هتل شایگان نوروز 97 است. مساحت هتل چیزی حدود 13000 متر مربع است و 37 واحد اقامتی در هتل وجود دارد که در آن ها امکانات یخچال، مبلمان، چای ساز، تلویزیون و حمام وجود دارد. رستوران هتل دارای دو قسمت روباز و سرپوشیده است که تور کیش هتل شایگان بهار 97قسمت روباز آن در کنار ساحل قرار گرفته و محیط دلچسبی را برای صرف غذا برای شما مسافران تور کیش فراهم آورده است. از دیگر امکانات این هتل می توان به چایخانه سنتی، آلاچیق ساحلی، مسیر دوچرخه سواری، اجاره ماشین، لاندری و خدماتتور کیش هتل شایگان دی 96 ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل تاپ رز کیش 

هتل تاپ رز کیش


هتل گراند کیش

این هتل یکی از هتل های 3ستاره کیش می باشد. این هتل  اکثر اتاق هایش به خلیج فارس نما دارد. این هتل برای کسانی تور کیش هتل شایگان نوروز 97که علاقمندند هتل مورد نظرشان به مراکز خرید نزدیک باشد مناسب است.با تور کیش همراه شوید تا از خدمات رایگان ترانسفر وتور کیش هتل شایگان بهار 97 صبحانه  این هتل برخوردار شوید.

آدرس:جزیره کیش،روبروی بازار ونوس،گراند هتل کیش

 

هتل گراند کیش

بهترین هتل های کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره و اولین هتل دریایی کشور است که در تور کیش هتل شایگان زمستان 96ابتدای جاده جهان قرار گرفته است. این هتل در مکانی آرام و به دور از هیاهو در ساحل شرقی قرار گرفته است و دارای دو فاز ویلایی و ساختمانی است که فاز ویلایی در سال 1394 به بهره برداری رسید و فازتور کیش هتل شایگان بهمن 96 ساختمانی آن هنوز افتتاح نشده است. خدمات این هتل لوکس به صورت HB به شما مسافران تور کیش ارائه می شود. از کف ویلاهای زیبای این هتل که بر روی آب ساخته شده اند دریا قابل مشاهده است. هتل دارای 4 رستوران و دو کافی شاپ است که یکی از این رستوران ها نیز بر روی دریا قرار گرفته است. در هتل ترنج تور کیش هتل شایگان نوروز 97کیش امکانات منحصر به فردی مانند زمین والیبال ساحلی، سالن بیلیارد،‌ فوتبال دستی، ایر هاکی، سالن بدنسازی،‌ ماساژ، دو چرخه سواری و آلاچیق تور کیش هتل شایگان دی 96ساحلی ارائه می شود. هم چنین ترانسفر فرودگاهی و گشت در حزیره برای شما مهمانان گرامی به صورت رایگان انجام می شود. 

هتل ترنج کیش 

هتل ترنج کیش

 


هتل صدف کیش

یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش و یکی دیگر از مجموعه هتل های سورینت، هتلتور کیش هتل شایگان بهار 97 صدف می باشد. این هتل با معماری زیبا و جذاب خود در بدو ورود چشم هر بیننده ای را خیره خواهد کرد. هتل در میدان امیرکبیر قرار گرفته است و به مراکز تفریحی و بازارها نزدیک می باشد.تور کیش هتل شایگان بهمن 96 هتل صدف در سال 1381 افتتاح شده و در سال 1392 بازسازی شده است. رستوران کوه نور یکی از زیباترین رستوران های جزیره ، متعلق به هتل صدف است و انواع غذاهای فرانسوی را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. هم چنین رستوران سنتی مادربزرگ و رستوران دلفین دو رستوران دیگر این هتل هستند. هتل دارای 55 اتاق است که برای شما تور کیش هتل شایگان اسفند 96مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، چای ساز، تلفن، اینترنت، حمام و دمپایی هستند. از دیگر امکانات هتل میتور کیش هتل شایگان نوروز 97 توان به فضای سبز، لابی، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره تور کیش هتل شایگان زمستان 96کرد.

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش


هتل داریوش کیش

اگر به کیش سفر کرده باشید بی شک هتل داریوش برای شما نامی آشنا است. این تور کیش هتل شایگان بهار 97هتل بزرگ و مجلل پنج ستاره که در نزدیکی ساحل زیبای جزیره کیش قرار گرفته است یکی از بهترین هتل های کیش است. هتل داریوش با معماری خاص وتور کیش هتل شایگان دی 96 فوق العاده خود نشان دهنده فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و الهام گرفته از دوران هخامنشی می باشد. این هتل در سال 1380 افتتاح شد و در سال جاری یعنی سال 1396 برای ارائه خدمات هر چه بهتر به شما مسافران تور کیش بازسازی و مرمت شد. مساحت این هتل 121330 متر مربع می باشد که قسمت عمده آن را یک باغ زیبا تشکیل می دهد. تور کیش هتل شایگان زمستان 96هتل داریوش دارای 190 اتاق است که منظره رو به دریا و یا رو به باغ دارند؛ هم چنین به تازگی تعدادی ویلای ساحلی در چند قدمی ساحل زیبای خلیج فارس برای اقامت شما عزیزان به بهره برداری رسیده است.  رستوران های هتل تور کیش هتل شایگان اسفند 96داریوش با نام های پاسارگاد و آپادانا با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت مطلوب آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشند. هتل داریوش امکانات تفریحی زیادی شامل استخر، سونا، ماساژ، زمین تنیس، بیلیارد، پینگتور کیش هتل شایگان فروردین 97 پنگ، پینت بال، قایق سواری و غواصی را برای اقامت هر چه بهتر شما در اینتور کیش هتل شایگان نوروز 97 هتل ارائه می دهد.

هتل دارریوش کیش

هتل دارریوش کیش

هتل دارریوش کیش


هتل بین المللی ایران کیش

هتل 5 ستاره و بین المللی ایران کیش یکی از بهترین هتل های این جزیره زیبا است که تور کیش هتل شایگان بهار 97از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل با سبک معماری منحصر به فرد خود نظر هر بیننده ای را جلب می کند. موقعیت مکانی منحصر به فرد هتل یکی از دلایلی است که مسافران تور کیش آن را برای اقامت انتخاب می کنند؛ تاق های هتل دارای دید جزیره و پارک شهر بوده و هم چنین برای رفتن به مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره تور کیش هتل شایگان نوروز 97احتیاجی به سوار شد ماشین ندارید. هتل دارای 121 اتاق دو تخته، سه تخته و سوئیت است که به شما مهمانان گرامی امکانات چای ساز، تلویزیون، یخچال، اینترنت، میزکار، بالکن و تهویه مطبوع را ارائه می دهند.تور کیش هتل شایگان فروردین 97 اتاق کنفرانس و سالن همایش های هتل در طبقه همکف قرار دارند که تجهیزات کامل برای برگزاری هرگونه جلسه و سمینار را دارا هستند. از دیگر امکانات هتل ایران می توان به استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت نیم روزی، سالن بدنسازی و تاکسی سرویس اشاره کرد.تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97

 

هتل بین المللی ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش


هتل شایگان کیش

هتل شایگان یکی از هتل های 5 ستاره و مجلل جزیره کیش است که در ابتدای بلوار رودکی قرار دارد. این هتل در سال 1381 افتتاح شده و برای مسافران تور کیش نامی آشنا محسوب مس شود. ساختمان هتل 5 طبقه است و دارای 136 واحد اقامتی است که برای شما مسافران تور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، اینترنت، حمام، تلفن و صندوق امانات می باشد. رستوران هتل در طبقه همکف قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای شما عزیزان تور کیش هتل شایگان اسفند 96سرو می کند. کافی شاپ هتل مخصوص سرو نوشیدنی و دسر است و چایخانه سنتی هتل مکان مناسبی برای صرف عصرانه است. از دیگر امکانات هتل شایگان می توان به تاکسی سرویس، تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97فروشگاه، آتلیه، صندوق امانات و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 

رستوران های خوب کیش

رستوران کوکوبانا کیش

اگر علاقه مند به غذاهای ایتالیایی هستید و به دنبال غذاهای با کیفیت می گردید کوکوبانا تور کیش هتل مارینا نوروز 97هر دوی این فاکتورهای مهم را در خود جای داده است. رستوران کوکوبانا که در خیابان فردوسی و پاساژ مرکز تجاری قرار دارد یکی از رستوران های خوب جزیره می باشد. کوکوبانا تور کیش هتل مارینا فروردین 97بیشتر به خاطر طعم خاص و خوب پیتزاهایش معروف است اما منوی ساندویچ و هم چنین منوی کافی شاپ آن نیز منحصر به فرد است. کوکوبانا از ظهر تا شب پذیرای شما مهمانان گرامی تور کیش است و می توانید ناهار، شام و یا میان وعده و نوشیدنی را در این رستوران میل کنید. دکور کوکوبانا بسیار ساده و صمیمی بوده و مناسب جمع های دوستانه و یا خانوادگی است.

رستوران کوکوبانا کیش

 


رستوران صبای اصفهان کیش

رستوران صبای اصفهان یکی از رستوران های کیش است که در میدان امیرکبیر و جنب هتل مریم قرار دارد. این رستوران تور کیش هتل مارینا فروردین 97یک رستوران سنتی بوده و در منوی خود انواع غذاهای سنتی ایرانی را جای داده است. رستوران دارای دو مکان روباز و سرگوشیده برای نشستن است که هر تور کیش هتل مارینا نوروز 97دو فضا دارای تخت های سنتی است. این رستوران دارای ظرفیت 50 نفر می باشد که همه روزه از شما مسافران تور کیش پذیرایی می کند. تور کیش هتل مارینا بهمن 96

رستوران صبای اصفهان کیش

رستوران صبای اصفهان کیش

 


رستوران شب های کیش

در این مقاله یکی دیگر از رستوران های جزیره با نامتور کیش هتل مارینا بهار 97 رستوران شب های کیش را به شما مسافران تور کیش معرفی می کنیم. این رستوران در قسمت پرتردد جزیره و در نزدیکی هتل پانیذ قرار دارد. رستوران شب های کیش با منوی کامل خود از غذاهای ایرانی از شما تور کیش هتل مارینا بهمن 96مهمانان گرامی پذیرایی می کند. نوای زیبای موسیقی زنده در طول حضور شما عزیزان در رستوران طنین انداز می شود. فضای رستوران بسیار گرم و صمیمی بوده و بسیار مناسب حضور خانواده ها تور کیش هتل مارینا نوروز 97می باشد.

رستوران شب های کیش

رستوران شب های کیش

 


رستوران میر مهنا کیش

رستوران میر مهنا کیش از رستوران های ساحلی معروف جزیره کیش می باشد. رستوران در موقعیت خوبی قرار گرفته است و تور کیش هتل مارینا بهار 97به مراکز خرید و هتل ها نزدیک می باشد. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند پس از صرف غذا در کنار ساحل دریا به قدم زدن بپردازند. در رستوران میر مهنا کیش موزیک زنده نیز اجرا می شود. حتما پیشنهاد می کنیم که در سفر به کیش به رستوران میر مهنا کیش بروید و از غذاهای لذیذ آن میلتور کیش هتل مارینا نوروز 97 نمایید.

رستوران میر مهنا کیش

رستوران میر مهنا کیش


رستوران نقش جهان کیش

گردشگران و مسافران تور کیش که به دنبال رستوران سنتی در کیش میتور کیش هتل مارینا دی 96 باشند رستوران نقش جهان کیش یکی از بهترین رستوران های سنتی می باشد که در خیابان فردوسی قرار گرفته است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با کیفیت عالی و خوشمزه سرو می شود.تور کیش هتل مارینا زمستان 96 در سفر به کیش حتما به این رستوران بروید و از غذاهای لذیذ آن تور کیش هتل مارینا اسفند 96میل نمایید.

رستوران نقش جهان کیش

رستوران نقش جهان کیش


رستوران بابا قدرت کیش

یکی دیگر از شعبه های رستوران های تور کیش هتل مارینا اسفند 96بابا قدرت در جزیره کیش می باشد که مورد استقبال مسافران و گردشگران تور کیش واقع شده است. محیط این رستوران ترکیبی از سنتی و مدرن می باشد که پخش موسیقی زنده نیز دارد. در رستوران بابا قدرت کیش انواع غذاهای ایرانی لذیذ تور کیش هتل مارینا زمستان 96و خوشمزه با کیفیت از انگلستان سرو می شود. در سفر به کیش حتما به این رستوران سری بزنید و از غذاهایتور کیش هتل مارینا دی 96 خوشمزه آن نوش جان نمایید.

رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت کیش


رستوران حافظیه کیش

یکی از معروف ترین رستوران های کیش رستوران حافظیه کیش می باشد که در ساحلتور کیش هتل مارینا اسفند 96 مرجان واقع شده است. در این رستوران انواع کباب ها و ماهی های خوش طعم سرو می شود. این رستوران دارای موقعیت مناسبی می باشد و در نزدیکی رستوران امکانات تفریحی تور کیش هتل مارینا زمستان 96دریایی، پارک بازی و پارک ساحلی وجود دارد و برای گردشگران و مسافران تور کیش مناسب است. رستوران حافظیه کیش دارای تور کیش هتل مارینا دی 96ظرفیت 100 نفر می باشد.

رستوران حافظیه کیش

رستوران حافظیه کیش

جاذبه های گردشگری

پرواز با گلایدر در کیش

یکی از تفریحات بسیار مهیج جزیره کیش پرواز با گلایدر است. پرواز با گلایدر در اصل پرواز با تور کیش هتل مارینا اسفند 96یک هواپیمای بدون موتور است که در یک سایت تفریحی در مقابل ساحل جزیره کیش می توانید به انجام این تفریح بپردازید.تور کیش هتل مارینا زمستان 96 این سایت که به سمبارون معروف است در غرب جزیره کیش و مابین کیش و هندورابی قرار گرفته است و تا جزیره هندورابی 7 کیلومتر فاصله دارد. در این سایت شما مسافران تور کیش می توانید توسط مربیان بسیار حرفه ای آموزش پاراگلایدر سواری ببینید و تور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97گواهینامه معتبر از سازمان هواپیمایی کشور دریافت نموده سپس این تفریح مهیج را تجربه کنید. البته قیمت این تفریح تور کیش هتل مارینا دی 96کمی گران است و برای انجام آن باید یک روز کامل را صرف نمایید.

پرواز با گلایدر در کیش

پرواز با گلایدر در کیش


پیست کارتینگ جزیره کیش

کارتینگ یا اتومبیل رانی با ماشین های کوچک یکی از ورزش ها و تفریحات مفرحی است که امکانتور کیش هتل مارینا اسفند 96 انجام آن در جزیره کیش برای شما فراهم شده است. از این ورزش به عنوان استارت اتومبیلرانی حرفه ای یاد می شود و در آن تور کیش هتل مارینا زمستان 96از موتورهای چهار چرخ و اتومبیل هایی با قابلیت کنترل از راه دور استفاده می شود. پیست کارتینگ کیش به عنوان دومین پیست بزرگ کشور و یکی از بزرگترین پیست های خاورمیانه کار خود را آغاز کرد و مسیر پرپیچ و خم آن تور کیش هتل مارینا دی 96جذابیت دوچندان در این ورزش ایجاد می کند. همه ی مسافرانتور کیش که از ده سال به بالا سن داشته و دارای قد حداقل 140 سانتی متر هستند می توانند رانندگی در این پیست را تجربه کنند و حتی اگر قبلا تجربه کارتینگ تور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97را نداشته اید مربیان حرفه ای شما را راهنمایی خواهند کرد. این پیست در همه ی روزهای هفته فعالیت می کند و ساعت کاری آن از ششتور کیش هتل مارینا فروردین 97 صبح تا دو بعدازظهر می باشد.

 

پیست کارتینگ جزیره کیش

پیست کارتینگ جزیره کیش


پلاژ آقایان در کیش

در ساحل شمال شرقی جزیره زیبای کیش و در زمینی به وسغت 10000 مربع منطقه ای به نام تور کیش هتل مارینا بهار 97پلاژ آقایان قرار دارد که همان طور که از نامش پیداست برای شنا و تفریح آقایان در نظر گرفته است. این ساحل که کاملا شنی استتور کیش هتل مارینا زمستان 96 و هیچ سنگی در آن وجود ندارد مکان بسیار مناسب و امنی برای شنا کردن در آب های خلیج فارس است. وجود مربی های حرفه ای این امکان را برای شما مسافران تور کیش که شنا بلد نیستید فراهم کرده است تا دوره آموزشی شنا را آغاز کنید. تور کیش هتل مارینا فروردین 97هم چنین وجود بوفه غذاخوری، دوش های آب شیرین، رختکن و سرویس بهداشتی امکان شنا کردن را نسبت به دیگر ساحل های جزیره آسان نموده است. هم چنین امکانات دیگری مانند زمین والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، هندبال ساحلی، سکوی ماساژ، ژیمناستیک و جت اسکی نیز در این پلاژتور کیش هتل مارینا دی 96 وجود دارد.

پلاژ آقایان در کیش

پلاژ آقایان در کیش


پلاژ بانوان در کیش

در ساحل شمالی جزیره کیش و در زمینی به مساحت 20000 متر مربع منطقه ای با نام پلاژ تور کیش هتل مارینا بهار 97بانوان وجود دارد.در این منطقه که کاملا محافظت شده است بانوان گرامی می توانند در آب های خلیج فارس به شنا بپردازند. در سراسر این منطقه تور کیش هتل مارینا اسفند 96سایه بانی به شکل نیم دایره و به ارتفاع 18 متر قرار دارد. برای راحتی بانوان گرامی امکاناتی مانند دوش های آب شیرین، رختکن و تخت های حمام آفتاب نیز در این پلاژ قرار داده شده اند. هم چنین غریق نجات های حرفه ای در این ساحل حضورتور کیش هتل مارینا فروردین 97 دارند. امکانات دیگری نیز مانند سالن بدنسازی، زمین والیبال ساحلی و بوفه در این پلاژ وجود دارند. به بانوان محترم که مسافر تور کیش هستند پیشنهاد می کنیم از این ساحل برای شنا استفاده تور کیش هتل مارینا بهمن 96نمایند.

پلاژ بانوان در کیش

پلاژ بانوان در کیش


ماهیگیری در کیش

گستردگی در سواحل جزیره کیش و وجود دریایی آرام و زلال و گرمای دلپذیر آن محیط مناسبیتور کیش هتل مارینا بهار 97 را برای گردشگران به وجود آورده است. ماهیگیری یکی از تفریحات خیلی مفرح در جزیره کیش محسوب می شود و مسافران تور کیش می توانند با تهیه لوازم ابتدایی و ساده ماهیگیری از فروشگاه های جزیره به این ورزش بپردازند.

ماهیگیری در سرتاسر جزیره آزاد و بیشتر در ساعات اول صبح و هنگام غروب آفتاب و خنک شدنتور کیش هتل مارینا بهمن 96 هوا انجام می شود. برخی از انواع ماهی هایی که در آب های خلیج فارس وجود دارند ماهى شیر، سُرخو، سه کله، کافُر، شهرى، جاش سال، جاش طلایى، جت، هوور، کوسه، نیزه، هامور، زرده، صافى، طوطى، حلالى، گرفه و زل می باشند. سواحل خلیج فارس دارای بافت مرجانی می باشد و با رنگ نقره ای در زیر آفتاب می درخشد.مسافران تور کیش اگر به ماهیگیری علاقه مند هستید سری به این مکان بزنید.

مرجان هایی که در این آب ها وجود دارند خود به خود باعث تصفیه آب دریا می تور کیش هتل مارینا زمستان 96شوند و همین امر باعث شفافیت این آب ها می شود. از جاذبه های استثنایی این جزیره وجود ماهی های تزیینی و زیبا می باشد. ساحل جزیره کیش از از کم خطرترین سواحل دنیا است زیرا کوسه هایی که در این دریا زندگی می کنند از ماهی های کوچک تغذیه می کنند و برای شناگران بی خطر می باشند. این سواحل قابل استفاده در فصل زمستان و تابستان برای گردشگران تور کیش می باشد و امکان ورزش های دریایی را به آن ها می دهد.

ماهیگیری در کیش

 ماهیگیری در کیش

ماهیگیری در کیش

هتل های سه ستاره کیش

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش یکی دیگر از هتل هایی است که برای رشدو پیشرفت در جزیره یتور کیش هتل مارینا نوروز 97 کیش قرار گرفته است.این هتل به منظور استخر روبازی که دارد مورد توجه بیشتر مسافران تور کیش هتل مارینا اسفند 96 قرار می گیرد. از دیگر امکانات این هتل رستوران, اینترنت پر سرعت, سرویس فرنگی, ترانسفر فرود گاهی و... می باشد. با تور کیش همراه شوید تا در این هتل لحظات بسیار آرام را در کنا ر عزیزانتان سپری کنید.

 

هتل پالاس کیش


هتل آرامیس کیش

آرامیس یکی ازهتل های 4 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 افتتاح شده است. این تور کیش هتل مارینا اسفند 96هتل در میدان پردیس جزیره قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید دارد. هتل دارای 64 اتاق تمیز و با امکاناتتور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97 کامل برای شما مسافران تور کیش می باشد. در فضای سبز محوطه هتل آرامیس یک چایخانه سنتی قرار گرفته است که در اگر زمان سفر شما فصل تابستان بود می توانید از ان استفاده نمایید. در رستوران هتل آرامیس که در طبه اول قرار گرفتهتور کیش هتل مارینا بهمن 96 است صبحانه به سبک بوفه و شام و ناهار به صورت منوی بسته سرو می شود. از دیگر امکانات هتل آرامیس می توان به کافی شاپ، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی رایگان، خدمات تور، لاندری، تور کیش هتل مارینا نوروز 97پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات و ... اشاره کرد. 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش یکی از هتل های لوکس و زیبای کیش می باشد.این هتل تور کیش هتل مارینا بهمن 96دارای 37 ویلای ساحلی در قلب جزیره کیش می باشد.از مراکز خریدی که نزدیک این هتل می توان نام برد پردیش 1, پردیس 2 می باشد.از دیگر امکانات دیگری که شما میهمانان تور کیش هتل مارینا نوروز 97 می توانید استفاده کنید اسکله تفریحی کیش و شب های بسیاز زیبا کافیشاپ هتل تاپ رز که به ساحل نزدیک است می توانید لحظاتتور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97 آرام خوشی را سپری کنید.با تور کیش همراه شوید تا در این هتل زیبا و لوکس لحظات آرامی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

 


هتل گراند کیش

هتل گراند یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در بلوار دریا و در مقابل تور کیش هتل مارینا دی 96مرکز خرید ونوس قرار گرفته است. هتل در سال 1388 افتتاح شده است و دارای 60 اتاق می باشد. اتاق ها از نوع دو تخته، سه تخته و چهار تخته بوده وتور کیش هتل مارینا بهار 97 دارای امکانات یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت، حمام، لوازم بهداشتی، بالکن و صندوق امانات می باشد. رستوران هتل با ظرفیت 220 نفر در طبقه ی همکف قرار داشته و انواع غذاهایتور کیش هتل مارینا فروردین 97 ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران تور کیش سرو می نماید. هتل دارای امکانات ورزشی نیز می باشد؛ از این امکانات می توان به زمین تنیس، سالن بیلیارد، فوتبال دستی ، پینگ پنگ و خانه دارت اشاره کرد. هم تور کیش هتل مارینا زمستان 96چنین در هتل گراند کافی شاپ، چایخانه سنتی، فضای سبز، سالن آمفی تئاتر و سالن اجتماعات نیز وجود دارد. 

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش


هتل آرامش کیش

این هتل جز هتل های 4ستاره می باشد که دسترسی آسان آن به اسکله وتور کیش هتل مارینا دی 96 دریاو مراکز خرید از مزایای این هتل می باشد.تور کیش هتل مارینا فروردین 97این هتل با نمای جزیره کیش, دریا برای مسافران تور کیش لحظات خوشی را آرزومندتور کیش هتل مارینا بهار 97 است.

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، تور کیش هتل مارینا زمستان 96بلوار دریا

هتل آرامش کیش

 


هتل آریان کیش

هتل آریان کیش یکی از هتل های 4ستاره جزیره کیش می باشد.مرکز تجارى و تور کیش هتل مارینا دی 96بازار زیتون در ضلع شمالى هتل، بازار پردیس و پانیذ در ضلع شرقى هتل و بازار مروارید در ضلع جنوبى هتل آریان واقع شده است.از تور کیش هتل مارینا بهار 97امکانات هتل آریان کیش استخر،جکوزی،لابی،پذیرش 24ساعته،زمین ورزشی و.... می باشد.با تور کیش همراه شوید این هتل با اینترنت رایگان و استقبال فرود گاهی آماده پذیرایی از شما میهمانان تور کیش هتل مارینا زمستان 96 می باشد.

 هتل آریان کیش