تورقشم و کیش

تورقشم و کیش

تورقشم و کیش

تورقشم و کیش

هتل های کیش

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره و دریایی ترنج کیش یکی از بهترین هتل های جزیره محسوب می شود تور کیش هتل شایان اسفند 96که در ساحل شمالی جزیره قرار گرفته است. این هتل که در سال 1395 افتتاح شده است با استاندارد های جهانی طراحی شده و دوستدار محیط زیست و هماهنگ با اکوسیستم است. هتل دارای 100 واحد دریایی است و هم چنین یک فاز ساختمانی دارد که تا کنون افتتاح نشده است. سوئیت های دریایی هتل ترنج کاملا بر روی آب قرار گرفته اند و از کف آن ها دریا نمایان است. هتل ترنج دارای چندین رستوران شامل رستوران ساحلی، رستوران کافه گلف و یک رستوران دریایی است. از امکانات منحصر به فرد این هتل لوکس برای شما مسافرانتور کیش می توان به سالن اسپا، سالن ماساژ با کف شیشه ای، زمین گلف، سالن ورزشی کف شیشه ای، سلالن یوگا، زمین تنیس، سالن بیلیارد، ایر هاکی، آتلیه، مزون تور کیش هتل شایان زمستان 96لباس، آب نمای موزیکال، قایق ها چوبی و ... اشاره کرد. 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 


هتل شایگان کیش

هتل شایگان یکی از هتل های 5 ستاره و خوب جزیره کیش می باشد. این هتل تور کیش هتل شایان بهار 97در سال 1381 در بلوار رودکی جزیره کیش شروع به کار کرده است؛ هتل شایگان در سال 2011 میلادی موفق به دریافت لوح زرین بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری از جشنواره اسپانیا شده است. مساحت هتل 15000 متر مربع است و ساختمان آن یک ساختمان زیبای شش طبقه می باشد. هتل دارای 130 اتاق است که از انواع دو تخته، سه تخته و تور کیش هتل شایان اسفند 96سوئیت هستند که دارای امکانات بالکن، صبحانه، یخچال، تلویزیون، اینترنت و چای ساز می باشند. رستوران هتل با ظرفیت 250 نفر در طبقه همکف قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. هم چنین پس از بازسازی هتل در سال 1392 مجموعه فودکلاب هتل شروع به کار نمود. هتل شایگان دارای امکانات تفریحیتور کیش هتل شایان زمستان 96 نیز می باشد. از جمله این امکانات می توان به مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد و ماساژ اشاره کرد. 
هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش


هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی از با سابقه ترین هتل های جزیره کیش می باشد. این هتل که جزو هتل های زنجیره ای پارس می باشد در سال 1351 افتتاح گشته است. هتل شایان در سال 1393 بازسازی شده است تا به صورت هر چه بهتر به شما مسافران گرامی تور کیش هتل شایان بهمن 96تور کیش خدمات ارائه کند. هتل در میدان ساحل جزیره و در فاصله نسبتا کمی تا ساحل قرار گرفته است؛ به همین دلیل اتاق های هتل شایان دارای منظره ی خلیج تور کیش هتل شایان نوروز 97همیشگی فارس هستند. در اطراف هتل مراکز خرید ونوس، زیتون و مرکز تجاری کیش قرار دارند که حتی می توانید به صورت پیاده به این مراکز خرید بروید. هتل شایان دارای 193 واحد اقامتی است که از انواع اتاق های دو تخته، سه تور کیش هتل شایان بهار 97تخته، دوبلکس، سوئیت و سوئیت رویال می باشند. امکانات ارائه شده در این اتاق ها شامل مینی بار، چای ساز، تلویزیون، یخچال، اینترنت و حمام است. هتل شایان دارای دو رستوران است. رستوران اصلی هتل با نام شمبلیر دارای بوفه صبحانه و منوی انواع غذهای ایرانی و فرنگی برای ناهار و شام می باشد. رستوران دیگر با نام باغ بهشت یک رستوران سنتی است که در محوطه روباز قرار داشته و انواع غذاهای سنتی ایرانی را در محیطی بسیار زیبا و دل چسب برای شما سرو می کند. می توانید برای سمینار ها و جلسات خود از سالن تور کیش هتل شایان اسفند 96کنفرانس و سالن اجتماعات هتل شایان استفاده کنید. سالن بیلیارد هتل مکان مناسبی برای تفریح و بازی شما مسافران تور کیش است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، آرایشگاه، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته و روم سرویس اشاره کرد.


هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از هتل های 5 ستاره و تاپ جزیره کیش است که در کنار ساحل زیبایتور کیش هتل شایان فروردین 97 خلیج فارس قرار گرفته است. این هتل در زمینی با مساحت بیش از 120000 متر مربع در سال 1380 افتتاح و به تازگی و درتور کیش هتل شایان نوروز 97 سال 1396 بازسازی شده است. هتل داریوش دارای 190 اتاق و سوئیت می باشد که برخی از آن ها دارای ویوی رو به دریا و برخی دیگر دارای ویو از باغ زیبای هتل هستند. هتل دارای دو رستوران با نام های آپادانا و پتور کیش هتل شایان بهمن 96اسارگاد است که هر کدام دارای منوی مخصوص به خود هستند و شما مسافران تور کیش می توانید برای صرف غذا از آن ها استفاده نمایید. هم چنین کافی شاپ هتل تا ساعت یک بامداد به ارائه تور کیش هتل شایان بهار 97خدمات می پردازد. هتل داریوش دارای امکانات ورزشی و تفریحی مانند زمین تنیس،‌ استخر، سالن بیلیارد، پینت بال، قایق سواری، ماساژ، دوچرخه و غواصی نیز هست. از دیگر امکانات هتل داریوش بری شما مسافران تور کیش می توان به ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، سالن تشریفات، سالن کنفرانس، تور کیش هتل شایان دی 96ساحل اختصاصی و ... اشاره کرد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل ایران کیش

هتل ایران یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1392 درتور کیش هتل شایان نوروز 97 میدان امیرکبیر جزیره کیش با موقعیت عالی و استثنایی افتتاح شد. ساختمان زیبای هتل شامل دو برج است که در طبقات اول و آخر به یکدیگر متصل هستند و این دو نقطه اتصال بدل بهتور کیش هتل شایان فروردین 97 رستوران و کافی شاپ هتل ایران شده اند. در هتل ایران 121 اتاق و سوئیت و حدود 350 تخت خواب وجود دارند که برخی از واحدهای اقامتی نمای دریا و برخی دیگر نمای زیبایی از پارک شهر جزیره به شما ارائه می دهند. در این اتاق ها که دکوراسیون بسیار شیکی دارند امکاناتی نظیر تلویزیون، مینی بار، اینترنت، مبلمان، چای ساز، میزکار، حمام با تور کیش هتل شایان دی 96لوازم بهداشتی و بالکن یافت می شوند. در هتل ایران یک استخر سرپوشیده به همراه سونا خشک، سونا بخار و جکوزی قرار دارند که شما مسافران تور کیش به صورت رایگان می توانید از آن ها استفاده نمایید. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، مسیر پیاده روی، ترانسفر فرودگاهی رایگان، فروشگاه و گشت نیم روزی اشاره کرد.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.