تورقشم و کیش

تورقشم و کیش

تورقشم و کیش

تورقشم و کیش

رستوران های کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور یکی از رستوران های خوب جزیره است که در میدان امیرکبیر تور کیش هتل شایان بهمن 96قرار دارد. این رستوران در اصل رستوران هتل صدف و جزو مجموعه هتل های سورینت محسوب می شود. این رستوران با طراحی منحصر به فرد درون یک کوه بهتور کیش هتل شایان نوروز 97 بلندی 27 متر قطعا نظر شما مسافران تور کیش را به خود جلب خواهد کرد. رستوران شامل دو طبقه است که در طبقه اول رستوران و در طبقه بالا کافی شاپ مجموعه قرار دارد. اسین رستوران با سبکتور کیش هتل شایان دی 96 منوی بوفه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با کیفیت مطلوب برای شما سرو می کند. نوای موسیقی زنده در طول شب لذت خوردن غذا در این رستوران را برای شما چندبرابر می کند. هم چنین می توانیدتور کیش هتل شایان اسفند 96 از سالاد بار متنوع این رستوران استفاده کنید.

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش


رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری یکی از معروفترین رستوران های جزیره کیش است که در کنار بازار تور کیش هتل شایان اسفند 96مروارید جزیره قرار گرفته است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی خوش طعم را برای شما سرو می کند که محبوب ترینتور کیش هتل شایان نوروز 97 غذای آن در میان مسافران تور کیش جوجه اناری است. شما می توانید با گوش دادن با موسیقی زنده که شب ها تدارک دیده می شود از صرف غذا در این رستوران لذت ببرید. هم چنین این رستوران علاوه بر ناهار و شام تور کیش هتل شایان بهمن 96در وعده صبحانه نیز خدمات ارائه می دهد.

رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری کیش

 


رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت یکی از رستوران های سنتی کیش است که در خیابان رودکی تور کیش هتل شایان دی 96و در کنار هتل پارمیدای کیش قرار دارد. این رستوران یکی از معدود رستوران های دارای نشان حلال در کشور محسوب می شود. در رستورانتور کیش هتل شایان نوروز 97 بابا قدرت می توانید انواع غذاهای ایرانی را به همراهتور کیش هتل شایان اسفند 96 نوای بسیار زیبای موسیقی زنده صرف کنید. منوی این رستوران شامل انواع کباب، جوجه کباب،تور کیش هتل شایان زمستان 96 خورش، دیزی و ماهی است. هم چنین منوی پیش غذا به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت تمایل انتخاب کنید. در کنار رستوران یک چایخانه سنتی و یک بازارچه نیز قرار دارد که می توانید در آن ها وقت گذرانی کرده و به خرید بپردازید.تور کیش هتل شایان بهمن 96 این رستوران می تواند گزینه مناسبی برای شما مسافران تور کیش در طول سفر باشد.

رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت کیش


رستوران دیدنیها کیش

این رستوران در جاده جهان جزیره کیش قرار داشته و یک رستوران ساحلی محسوب تور کیش هتل شایان اسفند 96می شود. رستوران دارای دو فضای روباز و سرپوشیده برای نشستن است که به دلخواه خود می توانید انتخاب کنید. فضای باز رستوران دارای فضای تور کیش هتل شایان نوروز 97شبز و هم چنین آلاچیق های زیبا است. منوی این رستوران شامل انواع کباب و غذاهای دریایی می باشد که با قیمت مناسب در اختیار شما مسافران تور کیش قرار می گیرد. رستوران دیدنیها دارای 300 تور کیش هتل شایان بهار 97نفر ظرفیت است و هنگام شب برای شما موسیقی زنده تدارک دیدهتور کیش هتل شایان زمستان 96 شده است.

رستوران دیدنیها کیش

رستوران دیدنیها کیش


رستوران خانه برگر کیش

رستوران خانه برگر یکی از فست فودهای ایوان مروارید است. این فست فود تور کیش هتل شایان فروردین 97که البته به خاطر برگرهای متفاوت و خوش طعمش معروف است انواع دیگر فست فودها نظیر سوخاری و پیتزا را نیز برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. رستوران دارای دو فضای داخلی و بیرونی است و از ساعت تور کیش هتل شایان زمستان 96دوازده ظهر تا بامداد خدمت رسانی می کند. رستوران دارای 60 صندلی است و دارای قسمت بیرون بر نیزتور کیش هتل شایان بهار 97 می باشد.

رستوران خانه برگر کیش

رستوران خانه برگر کیش


رستوران موج دریا کیش

یکی از سفره خانه های سنتی جزیره کیش سفره خانه موج دریا است. اینتور کیش هتل شایان فروردین 97 رستوران که در کنار ساحل زیبای جزیره است دارای محیطی بسیار آرام و خانوادگی برای شما مسافران تور کیش می باشد. رستوران موج دریا در جاده جهان قرار داشته و به کلبه هور بسیار نزدیک می باشد. ظرفیت رستوران 50 نفر بوده و در دو تایم ناهار و شام سرویس ارائه می دهد. بنا بر درجه گرمی و سردی هوا می توانید مکان نشستن تور کیش هتل شایان بهار 97خود را از بین دو فضای سرپوشیده و روباز انتخاب کنید. منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی را شامل می شود و شما می توانید هنگام صرف غذا از صدای دلتور کیش هتل شایان زمستان 96 انگیز موسیقی زنده لذت ببرید.

رستوران موج دریا کیش

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.